• 12-09-2010, 13:47:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu her oynadığımız Sırp ve Hırvat maçları sonrası oluyor. 2001'de ki çeyrek finalde Hırvatları yine son saniyeler de yenmiştik. Hidayet ve Mirsad a laf atmışlar dı son saniyeler de "Siz bizdensiniz neden onlar için oynuyorsunuz" gibisinden. Maç sonunda yenince Mirsad formada ki Türk bayrağını öpüp onlara göstermişti

    Klasik bir Sırp oyunu, bu adamlar değil mi basketbola Yugoslav faul'nü getirip oyunu yavaşlatan.
  • 12-09-2010, 15:52:18
    #11
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu her oynadığımız Sırp ve Hırvat maçları sonrası oluyor. 2001'de ki çeyrek finalde Hırvatları yine son saniyeler de yenmiştik. Hidayet ve Mirsad a laf atmışlar dı son saniyeler de "Siz bizdensiniz neden onlar için oynuyorsunuz" gibisinden. Maç sonunda yenince Mirsad formada ki Türk bayrağını öpüp onlara göstermişti

    Klasik bir Sırp oyunu, bu adamlar değil mi basketbola Yugoslav faul'nü getirip oyunu yavaşlatan.
    Yüreğine sağlık o günleri hatırlattığın için. O zaman performansımızı kupayla süsleyememiştik. Bu kez olsun artık. İşimiz çok zor ama inancımız sonsuz.
  • 13-09-2010, 16:57:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu tarz oyunları tasvip etmesek bile doğal karşılamak gerekli. Sonuç olarak oyun içindeki psikolojik savaştır bu. Psikolojik savaşın boyut değiştirmemesi gerekli ancak özellikle basketbol için geçerli bir terimdir, body up someone. Bunlar maç içinde belki olmaması gereken ama ayarında olunca da ekstra keyifli kılan etkenlerdir. Bu tür durumlarda yapılması gereken daha fazlasını ortaya koyup kazanmaktır, keza daha keyifli oluyor, yaşadığımız üzre..
  • 13-09-2010, 17:44:41
    #13
    Bu Şerefsizler birde maçdan sonra çetnik işareti yaptılar röportajda