Bu her oynadığımız Sırp ve Hırvat maçları sonrası oluyor. 2001'de ki çeyrek finalde Hırvatları yine son saniyeler de yenmiştik. Hidayet ve Mirsad a laf atmışlar dı son saniyeler de "Siz bizdensiniz neden onlar için oynuyorsunuz" gibisinden. Maç sonunda yenince Mirsad formada ki Türk bayrağını öpüp onlara göstermişti
Klasik bir Sırp oyunu, bu adamlar değil mi basketbola Yugoslav faul'nü getirip oyunu yavaşlatan.