Gayette iyi söylemişler önce kendi forumlarınıza bakın daha ziyaretçi bile almıyorsunuz.

Sizi gidi sütten çıkmış ak kaşıklar sizi kendinizi çok masum görüyorsunuz.

Diyemiyorsunuz ki FB-GS rekabeti arasında eziliyoruz Kendi çapınıza birşeyler yapmaya çalışıyorsunuz suç bizimkilerde kaale alıyorlar sizi.