Gayette iyi söylemişler önce kendi forumlarınıza bakın daha ziyaretçi bile almıyorsunuz.
Sizi gidi sütten çıkmış ak kaşıklar sizi kendinizi çok masum görüyorsunuz.
Diyemiyorsunuz ki FB-GS rekabeti arasında eziliyoruz

Kendi çapınıza birşeyler yapmaya çalışıyorsunuz suç bizimkilerde kaale alıyorlar sizi.