• 24-08-2010, 16:07:47
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Transfer`de dün akşamdan bu yana hareketli saatler yaşayan Beşiktaş, yüksek maliyeti ve sponsor bulunamaması gibi etkenlerden ötürü vazgeçmek zorunda kaldığı Robinho`dan sonra rotayı Almanya`ya çevirmiş ve Bayern Münih`in ünlü golcüsü Miroslav Klose için kulübü ile temaslara başlayacağını duyurmuştu.

    Haber1903`ün bugün edindiği bilgilere göre,sabah saatlerinde B.Münih kulübü ile Klose için görüşen Beşiktaş yönetimi, Alman kulübünün şartları çok yüksek tutması nedeni ile bu transferi de askıya aldığı öğrenildi.

    Beşiktaş`ın bu oyuncudan da istediğini alamaması üzerine listede bulunan diğer isimlere yöneldiği gelen haberler arasında.

    Öte yandan dün ki açıklamalarına rağmen Robinho konusunu bir kez daha sorduğumuz Beşiktaş As Başkanı Serdal Adalı, bu oyuncu ile ilgilenmediklerini bir kez daha yineledi.

    Adalı, listedeki diğer isimler konusunda ise bilgi vermekten kaçındı.

    HABER1903
  • 24-08-2010, 16:13:33
    #2
    alacaz alacaz oyuncu koymucaz alayını alacaz
  • 24-08-2010, 16:17:14
    #3
    Beşiktaş ne yapıyor böyle
    Aurelloyu da aldı
  • 24-08-2010, 16:25:04
    #4
    Klose olmaz zaten. Haber yaparken hiç mi araştırmazlar. Bayern Münih birkaç transfer haricinde futbolcu almadı. Aldıkları da yıldız değildi zaten. Bu durumdayken ellerindeki kaliteli forveti bırakırlar mı?
  • 24-08-2010, 16:34:46
    #5
    haber1903 denen siteden hiç bir şeye inanmayın.

    Haberler sırayla;
    Robinho'dan Vazgeçildi!
    Başkan Almanya'ya gidiyor!
    Klose Geliyor!
    Klose de olmuyor!

    Sıradaki haber:
    Robinho'da Sürpriz Gelişme!
  • 24-08-2010, 16:45:29
    #6
    Kolpahaber yaptığın saçmalıklar buna inanmayın totomaçdan farkı yok
  • 24-08-2010, 17:08:54
    #7
    1903haberin hiçbir haberine inanmıyorum.Kolpa orasıda.
  • 24-08-2010, 17:13:58
    #8
    zaytung.com'dan farkı yok
  • 24-08-2010, 22:50:52
    #9
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacaz alacaz oyuncu koymucaz alayını alacaz
    Gungor35'ide alalım Süpürgeci lazımmış