Klose olmaz zaten. Haber yaparken hiç mi araştırmazlar. Bayern Münih birkaç transfer haricinde futbolcu almadı. Aldıkları da yıldız değildi zaten. Bu durumdayken ellerindeki kaliteli forveti bırakırlar mı?