Hasanı, Hakanı, Ergünü özlüyorum..

Buda alınırsa bir şey olmaz birde bomba yazılmış alay geçer gibi...

Lig bitti hala toparlıyamadık takımı tebrik ediyorum adnan sezgini..Süper bitirici