Konu
Bir bomba da Cimbom'dan!
27-07-2010, 16:41:20
#37
advaldo
Üyeliği durduruldu
Hasanı, Hakanı, Ergünü özlüyorum..
Buda alınırsa bir şey olmaz birde bomba yazılmış alay geçer gibi...
Lig bitti hala toparlıyamadık takımı tebrik ediyorum adnan sezgini..Süper bitirici