• 20-07-2010, 11:53:58
    #1


    Galatasaray'da Adnan Polat'ın "Sürpriz bir ismi alacağız" açıklamasının ardından bu oyuncunun Alexander Hleb olacabileceği iddia edildi.

    Cim Bom'da orta saha transferi yılan hikayesine döndü. Bu bölge için birçok isim gündeme geliyor. Rijkaard'ın gönlünde Kim Kallstrom'ün olduğu biliniyor. Ancak İsveçli oyuncunun eşinin Türkiye'ye gelmek istememesi, yönetimi diğer alternatiflere yönlendiriyor. Geçtiğimiz günlerde bir açıklama yapan Başkan Adnan Polat, "Basında çıkmayan bir oyuncuyla görüşüyoruz" demişti. Kulübe yakın kaynaklardan gelen haberlere göre bu isim Alexander Hleb.

    Çok yönlü bir oyuncu

    Beyaz Rusya'nın en önemli oyuncularından biri olan Hleb, geçtiğimiz sezonu Stuttgart'ta kiralık olarak geçirmişti. Barcelona'nın kadroda düşünmediği 29 yaşındaki yıldız, oyunun her iki yönünü de oynayabilen bir isim. Güçlü bir fiziğe sahip olan Hleb, mücadeleci yapısı ve sert şutlarıyla dikkat çekiyor. Cim Bom'un bu oyuncu için düşük bir bonservis bedeliyle İspanyol ekibini ikna edebileceği belirtildi.

    Kaynak
  • 20-07-2010, 12:22:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray'da Adnan Polat'ın "Sürpriz bir ismi alacağız" açıklamasının ardından bu oyuncunun Alexander Hleb olacabileceği iddia edildi.


    Şuradan anlaşılıyor sallama haber oldugu.. İddia edildi diye olmuyor bu işler
  • 20-07-2010, 12:27:10
    #3
    Bu sene transfer haberleri erken mi başladı anlamadım ağustos ayı gelmeden bayıldık 1 ay 10 gün daha bunları mı çekeceğiz ya.Gs inşallah bu sefer son güne bırakmazda tamamlar transferlerini.



    Konu dışı:

    Buarada digiturkwebtv şimdiden yıllık ligtv paketini satışa koymuş normal fiyatı yıllık 150 tl olacakmış sanırım ama 23 ağustosa kadar 100 tl fiyattan verilcekmiş.Düşünenler varsa bilgisi olsun bende takip ediyordum nezaman açıklancak diye gayet iyi fiyat sezonluk 100 tl tüm maçları internetten izleyebilmek.

    Ayrıca birşey soracağım haftada 9 maç diyor artık sistem değişti mi tüm maçları mı vercekler canlı olarak bilgisi olan var mı?
  • 20-07-2010, 12:32:27
    #4
    evet klüpler birliği toplantısından böyle bir karar alındı artık haftada 9 maç canlı olacak cuma-cumartesi-pazar ve pazartesi günleri maçlar olacak
  • 20-07-2010, 13:52:09
    #5
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet klüpler birliği toplantısından böyle bir karar alındı artık haftada 9 maç canlı olacak cuma-cumartesi-pazar ve pazartesi günleri maçlar olacak
    İyimiş ozaman maç başına 33 kuruş ediyor gibilerinden tanıtımda yapmışlar çünkü de birden şaşırdım Birde taksit yapsalar şuna ya illa keş para alcaklar
  • 20-07-2010, 13:52:58
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben konuştum digiturkle, normal uydu yayınında Ocak'a kadar yine haftada 5 maç ki takımlar belli kimler olduğu, Ocakdan sonra ise 9 maç şuan tamamen hazır değiller 9 maç için. Digiturkwebtv içinse çalışmalar sürüyormuş ocak ayında büyük ihtimal oradada 9 maç olacak.
  • 20-07-2010, 13:54:44
    #7
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konuştum digiturkle, normal uydu yayınında Ocak'a kadar yine haftada 5 maç ki takımlar belli kimler olduğu, Ocakdan sonra ise 9 maç şuan tamamen hazır değiller 9 maç için. Digiturkwebtv içinse çalışmalar sürüyormuş ocak ayında büyük ihtimal oradada 9 maç olacak.
    Sen bilirsin yurtdışından izlenebiliyor mu digiturkwebtv? kardeşim amerikaya gidecekte alsak yıllık paket o beşiktaş maçlarını orda izler bende gs maçlarını burda