atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet klüpler birliği toplantısından böyle bir karar alındı artık haftada 9 maç canlı olacak cuma-cumartesi-pazar ve pazartesi günleri maçlar olacak
İyimiş ozaman maç başına 33 kuruş ediyor gibilerinden tanıtımda yapmışlar çünkü de birden şaşırdım Birde taksit yapsalar şuna ya illa keş para alcaklar