diğer konu kilitlendiği için açıyorum.
Evet kimilerinin gelmez dediği Quaresma Beşiktaşımızda...
Yarın İnönü'de imza şov olacak.
Hayırlı olsun...
Quaresma BEŞİKTAŞK'mızda
4
●494
- 17-06-2010, 18:13:13Üyeliği durduruldu
- 17-06-2010, 22:01:37evet görürsünüzjxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
goller geldikce güzel güzel açılır konular merak etmeyin siz.
- 17-06-2010, 22:29:42Üyeliği durdurulduHey Allah'ım ya ...Yazmak zorundamısın senjxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle