• 17-06-2010, 18:13:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    diğer konu kilitlendiği için açıyorum.

    Evet kimilerinin gelmez dediği Quaresma Beşiktaşımızda...

    Yarın İnönü'de imza şov olacak.

    Hayırlı olsun...
  • 17-06-2010, 18:20:36
    #2
    çok yerinde bir transfer.. takımımıza gelecek diğer yıldızlar içinde bir başlangıç olmuş olur inşallah
  • 17-06-2010, 20:41:52
    #3
    buda şampiyonluk muhabbetinize benzedi.8 ay burada goruruz artık bu konuyu.
  • 17-06-2010, 22:01:37
    #4
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda şampiyonluk muhabbetinize benzedi.8 ay burada goruruz artık bu konuyu.
    evet görürsünüz goller geldikce güzel güzel açılır konular merak etmeyin siz.
  • 17-06-2010, 22:29:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda şampiyonluk muhabbetinize benzedi.8 ay burada goruruz artık bu konuyu.
    Hey Allah'ım ya ...Yazmak zorundamısın sen