Konu
Quaresma BEŞİKTAŞK'mızda
17-06-2010, 22:01:37
#4
PaSaSa
jxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buda şampiyonluk muhabbetinize benzedi.8 ay burada goruruz artık bu konuyu.
evet görürsünüz
goller geldikce güzel güzel açılır konular merak etmeyin siz.