• 20-05-2010, 12:06:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sporx.com/futbol/superlig...im=108&ref=ABM
  • 20-05-2010, 14:29:40
    #2
    İsabet oldu.
    İkinci yarının hemen başındaki 3-4 maç dışında Caner Galatasaray'a kazandırmamış kaybettirmiştir.
  • 20-05-2010, 15:12:07
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gereği yoktu bencede hayırlısı olsun
  • 20-05-2010, 15:30:02
    #4
    İlerde bi' gün pas verip orta açmasını öğrendiğinde bi' anadolu takımına bekleriz.
  • 20-05-2010, 16:22:01
    #5
    doğru bir karar olmuş
  • 20-05-2010, 16:25:29
    #6
    a.madrid maçlarından sonra defterden silmiştim zaten üzüldüm dersem yalan olur
  • 20-05-2010, 16:44:28
    #7
    iyi oldu,bunun dışında zaten gideceklerde şu şekilde olmalı: ayhan,barış,jo,kewell,servet,gökhan zan,elano,franco.. gelen transferler ise güzel,ali turanın kalitesi belli,mehmet batdal eğer iyi uyum sağlar ve kendini geliştirirse vazgeçilmez olur,serdar ise göstereceği performansa bağlı,sabrinin başka bir versiyonu bence.
  • 21-05-2010, 01:03:35
    #8
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi oldu,bunun dışında zaten gideceklerde şu şekilde olmalı: ayhan,barış,jo,kewell,servet,gökhan zan,elano,franco.. gelen transferler ise güzel,ali turanın kalitesi belli,mehmet batdal eğer iyi uyum sağlar ve kendini geliştirirse vazgeçilmez olur,serdar ise göstereceği performansa bağlı,sabrinin başka bir versiyonu bence.
    Kewell oynayabilecekse kalmalı bence bu sene Kewell olmasa en az 10 puan kaybederdik, aynı şekilde Elanoda kalmalı çok çok yetenekli biri olmayabilir ama oynuyor disiplinsizğinide duymadım yerine gelebilecek daha iyi biride olmayacak koskoca brezilya milli takımı bile ihtiyac duyuyorsa elano kalmalı
  • 21-05-2010, 04:29:14
    #9
    eleno bencede kalmalı.. barışta yedek olarak iyi futbolcu gönderilen her yerli futbolcunun yerine en azından gene yerli biri alınmalı. malum yedekler çok lazım oluyor son zamanlarda bize