• 21-05-2010, 14:57:52
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence açık mevkinde gayet iyi oynuyordu. Hatta muhteşem maçlar çıkardı diyebiliriz o bölgede. Bek oynayabilecek birisi değil , bileği iyiydi. Çok kolay adam geçiyordu.
  • 21-05-2010, 16:30:18
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi iyi bir kötü oynuyor istikrarsız oyuncuyu sevmem iyi olmuş