• 20-05-2010, 00:38:50
    #1


    UEFA kriterlerine uymayan Bursa Atatürk Stadı'nın Şampiyonlar Ligi'ne yetiştirileceği açıklandı.


    23 Mayıs’ta çalışmaların başlayacağı statta, seyirci kapasitesi 19 binden 25 bine çıkarılacak. Diğer eksiklerin de taahhüt ettikleri tarihe kadar yetiştirileceğini kaydeden tesislerden sorumlu yönetici Mehmet Kara, “Belediyenin de katkılarıyla stadımız UEFA kriterlerine uygun hale gelecek. 23 Mayıs’ta kepçeler stada girecek. Karşılaşmaların keyifle izleneceği çok güzel bir stat yapacağız” dedi.
  • 20-05-2010, 01:24:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bursa'lı dostlarımızın istediği oldu ve stad aynı yerinde duruyor
  • 20-05-2010, 01:31:55
    #3
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa'lı dostlarımızın istediği oldu ve stad aynı yerinde duruyor
    Keşke öyle olsa,yeni stad yapılcak ancak eski stadda seneye oynanması için hazırlık yapılıyor.Yeni stad yetişmezdi o kadar süreye Ama olsun buda güzel olcak zaten bizim tribünlerin önünde çukurlar vardı baya aşşagı dogru olucak stad,bide yükseltilcek açık kale arkası kapatılcak.Tribünler sahaya sıfır olucak.İngiltere ligindeki gibi
  • 20-05-2010, 02:32:09
    #4
    Sercan Real Madrid'i getirecez diyordu ama daha saha UEFA standartlarında değilmiş Hayırlısı inşallah yetişir.