Bursa'lı dostlarımızın istediği oldu ve stad aynı yerinde duruyor
Keşke öyle olsa,yeni stad yapılcak ancak eski stadda seneye oynanması için hazırlık yapılıyor.Yeni stad yetişmezdi o kadar süreye

Ama olsun buda güzel olcak zaten bizim tribünlerin önünde çukurlar vardı baya aşşagı dogru olucak stad,bide yükseltilcek açık kale arkası kapatılcak.Tribünler sahaya sıfır olucak.İngiltere ligindeki gibi