A.Gücü, F.Bahçe maçı öncesi karıştı... Futbolcuların paralarını alamadıkları gerekçesiyle idmana çıkmadıkları haberi bomba etkisi yaptı. Radyospor'da Aydın Cingöz'e konuşan A.Gücü Asbaşkanı Ayhan Atalay, Hürriyet muhabiri Atilla Türker'in haberinin asılsız olduğunu belirterek, "2 oyuncunun sorunu vardı. Maalesef Aziz Yıldırım'ın ajanları içimizde" dedi.
ATALAY UTANSIN
Bu açıklamaların ardından cevap hakkını kullanan gazeteci Atilla Türker, "Kimse idmana çıkmadı. Atalay bu suçlamaları yaparak utanmıyor mu? Sabah oyuncuların borcu ödensin diye, tesislere çantayla para gitti" şeklinde savunma yaptı. Sert açıklamalarına devam eden asbaşkan Atalay, "A ve B planlarını bozduk. Sıra geldi C planlarına" dedi.
http://www.fotomac.com.tr/SuperLig/2...ldirimin_ajani
Dünkü krizi hepimiz biliyoruz, radyospor'da denk gelemedim, canlı dinleyenler oldu mu ?
Bu adam açıklama yaptıkça gülüyorum. Yarın maç öncesi yine özür diler
CIA 'da bile böyle ajan yok