• 08-05-2010, 11:33:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SADECE 2 OYUNCU
    A.Gücü, F.Bahçe maçı öncesi karıştı... Futbolcuların paralarını alamadıkları gerekçesiyle idmana çıkmadıkları haberi bomba etkisi yaptı. Radyospor'da Aydın Cingöz'e konuşan A.Gücü Asbaşkanı Ayhan Atalay, Hürriyet muhabiri Atilla Türker'in haberinin asılsız olduğunu belirterek, "2 oyuncunun sorunu vardı. Maalesef Aziz Yıldırım'ın ajanları içimizde" dedi.

    ATALAY UTANSIN

    Bu açıklamaların ardından cevap hakkını kullanan gazeteci Atilla Türker, "Kimse idmana çıkmadı. Atalay bu suçlamaları yaparak utanmıyor mu? Sabah oyuncuların borcu ödensin diye, tesislere çantayla para gitti" şeklinde savunma yaptı. Sert açıklamalarına devam eden asbaşkan Atalay, "A ve B planlarını bozduk. Sıra geldi C planlarına" dedi.

    http://www.fotomac.com.tr/SuperLig/2...ldirimin_ajani

    Dünkü krizi hepimiz biliyoruz, radyospor'da denk gelemedim, canlı dinleyenler oldu mu ?

    Bu adam açıklama yaptıkça gülüyorum. Yarın maç öncesi yine özür diler
  • 08-05-2010, 12:01:58
    #2
    was
    Üyeliği durduruldu
    Aziz Yıldırım'ın ajanları
  • 08-05-2010, 12:36:52
    #3
    Hay allahım ya.Millet Aziz başkana acayip derecede takmış durumda . Artık sadece futbol değil diğer meselelerde de birşey olsa Aziz başkandan bilecekler .
  • 08-05-2010, 12:40:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla bu Aziz ' e de acıyorum ya , deprem olsa Aziz ' den biliyolar
  • 08-05-2010, 12:43:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bu Aziz ' e de acıyorum ya , deprem olsa Aziz ' den biliyolar
    sen FENERBAHÇE limisin arkadaş? her konuda ilk senin yorumunu görüyorumda?
  • 08-05-2010, 12:47:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aziz ajanları CIA 'da bile böyle ajan yok
  • 08-05-2010, 13:02:02
    #7
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen FENERBAHÇE limisin arkadaş? her konuda ilk senin yorumunu görüyorumda?
    Hayır ben futbolseverim. Yorum atarken de size soracak değilim herhalde. Forumda böyle bir kural olduğunu da sanmıyorum.
  • 08-05-2010, 17:44:45
    #8
    Bu Ankaragücü yöneticisi yarın çıkıpta Ankaraspor'u Aziz Yıldırım küme düşürdü derse şaşırmam.

    Aziz Yıldırım'ın ajanları Büyüksün AZİZ BAŞKAN.
  • 08-05-2010, 20:43:51
    #9
    ankaragüçlü oyuncular bence cok iyi yaptılar haklarını arıyorlar ve tam zamanında