Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen FENERBAHÇE limisin arkadaş? her konuda ilk senin yorumunu görüyorumda?
Hayır ben futbolseverim. Yorum atarken de size soracak değilim herhalde. Forumda böyle bir kural olduğunu da sanmıyorum.