Konu
Çantayla Para Gitti
08-05-2010, 13:02:02
#7
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dakota adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen FENERBAHÇE limisin arkadaş? her konuda ilk senin yorumunu görüyorumda?
Hayır ben futbolseverim. Yorum atarken de size soracak değilim herhalde. Forumda böyle bir kural olduğunu da sanmıyorum.