Adanaspor v K.D.Ç. Karabükspor 
TFF 1. Lig
08 Mayıs 2010, 20:00
Adanaspor teknik direktörü Kemal Kılıç, mücadelelerini son saniyeye kadar sürdüreceklerini belirtti.
Bu gün karşılaşacakları Kardemir Karabükspor'un Turkcell Süper Lig'e çıkmış bir takım olduğunu hatırlatan Kılıç, şunları kaydetti:
Şartlar ne olursa olsun sahaya 3 puan için çıkacaklarını belirten Uzel, "Geriden gelerek puan farkını kapattık. Son dakikada gülen taraf olmak istiyoruz. Kazanıp rakibimizin kendi evinde puan kaybetmesini bekleyeceğiz. Bu önemli günde tribünlerin dolmasını istiyoruz" dedi.
Bir Adanademirspor taraftarı olarak, umarım güzel şehrimizin güzel takımı adanaspor'un bu maçı kazanmasından sonra, buca'nın puan kaybetmesiyle birlikte süper lig'e çıkmasını ister ve dilerim.
bu hafta