öyle diyosunda son haftalarda gördük bol bol kaybetti belki yine kaybeder ve Adanamız 1. lige direk çıkar. Gönlümüzde Adanademirspor'uda görmek var 1. liglerde:d
Aynen buca çok kaybetti, ancak adanaspor'un evinde bucaya 3*0 yenilme olayından sonra zaten işler kötüye gitmişti adana açısından, o maçı alsaydı şimdi işimiz çok kolay olurdu.
Adanaspor'u o kadar sevmem aslında, ama adana takımı görmek lazım SÜPER LİG'de.
Adanademirspor'da seneye bank asya 1.lig'de olacak inşallah.