Hernekadar Bursalı Bursasporlu olsamda Göztepe'nin bu güzel isyan marşında Göztepespor'a ilgi duydum.
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=xLq2yId4rWg[/MEDIA]
Türkiye'nin en güzel bestelerinden biri. Gerek anlamı gerekse melodisi bakımından. Benim de bir çok kısmını ezbere bildiğim ve çok beğendiğim bir beste.