• 24-04-2010, 03:04:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hernekadar Bursalı Bursasporlu olsamda Göztepe'nin bu güzel isyan marşında Göztepespor'a ilgi duydum.
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=xLq2yId4rWg[/MEDIA]
  • 24-04-2010, 12:25:10
    #2
    Türkiye'nin en güzel bestelerinden biri. Gerek anlamı gerekse melodisi bakımından. Benim de bir çok kısmını ezbere bildiğim ve çok beğendiğim bir beste.
  • 24-04-2010, 15:16:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GÖZTEPE'li olduğum için demiyorum ve TÜRKİYE'nin bir çok tribününden taraftarında seçimidir ki TÜRKİYE'nin en iyi bestesidir İSYAN MARŞI...