Konu
Göztepe İsyan marşı
24-04-2010, 12:25:10
#2
FeaЯ™
Türkiye'nin en güzel bestelerinden biri. Gerek anlamı gerekse melodisi bakımından. Benim de bir çok kısmını ezbere bildiğim ve çok beğendiğim bir beste.