Tabata'dan kat kat iyi olduğu görüşündeyim, verilen paralara yazık oldu o adama sezonu da kapattı veya son maça yetişecek. Anladık ilk dönem sakatlığından ötürü sözleşmeyi donduruyorsun ama ikinci yarı dönmeliydi bu adam takıma.
Seneye ben görmek isterim takımımda tabi adamı öldürdüler orası ayrı , adam 1 sene boyunca antrenmanlara çıkıyor ama haftasonu maça çıkamayacağını bile bile boş koşu yapıyor ne acı bir duygudur tüm sene aynısını yaşamak. Delgado'ya da sabırlar, ben olsam bir dakika durmaz giderdim.