ARKADAŞLAR HATIRLARMISINIZ BİZİM MATİAS DELGADO DİYE BİR TOPÇUMUZ VARDI.BELKİ İYİ OYNAMIYORDU AMA BEN ÇOK SEVİYORDUM.YENİ SEZONDA TAKIMDA KALMALI MI SİZCe?