• 28-03-2010, 12:34:22
    #1
    Sol arka adalesinde küçük bir yırtık bulunan yıldız oyuncunun derbiye yetişmesi kesinleşti. Emre'yi 11'e koyan Daum, dizilişini de 4-1-4-1 olarak belirledi.


    Derbiye sayılı saatler kala Fenerbahçe’de Emre Belözoğlu sevinci yaşanıyor. Manisaspor kupa maçının ilk yarısında sakatlanan ve sol arka adalesinde küçük bir yırtık belirlenen yıldız oyuncunun Ali Sami Yen’de forma giymesi kesinleşti. Sakatlandığı ilk anda derbide oynamasının imkansız olduğu söylenmesine karşın, her geçen gün olumlu gelişmeler gösteren Emre’nin, bugün tam kapasiteyle sahada olacağı belirlendi. Forma giymesi durumunda sakatlığının büyümesi ihtimali olan yıldız futbolcunun bu riske rağmen sahaya çıkan 11’de yer alma konusunda çok istekli olması, Daum’u da cesaretlendirdi. Son çalışmaya katılan Emre’nin fazla riske girmediği ve çalışma öncesi ve sonrasında tedavisinin yoğun şekilde sürdüğü öğrenildi.

    Daum’un 11’i de netleşti
    Emre’nin forma giyme şansının belirmesinin ardından teknik direktör Christoph Daum, sahaya süreceği 11’i de netleştirdi. Dizilişini 4-1-4-1 olarak belirleyen Alman hocanın kafasındaki derbi kadrosu şu şekilde: Volkan-Gökhan Gönül, Lugano, Bilica, Santos-Selçuk-M.Topuz, Emre, Alex, Vederson (Özer)-Güiza.

    Yalçın Türk

    Sakatlık raporu
    Uğur Boral: Bursaspor kupa maçında sol diz ön çapraz bağları koptu. Ameliyat olup sezonu kapattı.
    Cristian Baroni: Gençlerbirliği sınavında sağ arka adalesinde yırtık oluşan Sambacı, 2 hafta daha formasından uzak kalacak gibi.
    Ali Bilgin: Menisküs ameliyatı olduğu için dizindeki sıkıntı devam ediyor. 3 hafta daha forma giymesi beklenmiyor.
    Deniz Barış: Sol üst adalesindeki yırtık nedeniyle 3 hafta formasından uzak kalacak.
    Önder Turacı: Sağ arka adalesinde zorlamaya dayalı sorun var. İğne ile oynayabilecek durumda.
    Selçuk Şahin: Dizinde darbeye bağlı ağrılar bulunan tecrübeli futbolcunun oynamasına engel durum bulunmuyor.
    Gökhan Ünal: Omuzundan problemi var ancak oynayabilecek durumda.
    Özer Hurmacı: Ayağındaki platinler rahatsız ediyor. Ayrıca omuzundaki sakatlık nedeniyle iğneye sahaya çıkabiliyor.

  • 28-03-2010, 12:38:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Oynmasada fark etmez her türlü
  • 28-03-2010, 13:06:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Biraz önce NTVSpor'da altyazı olarak gösterdi oynamayacak diye. ben mi yanlış gördüm? (:
  • 28-03-2010, 13:08:21
    #4
    Bu cok iyi haber
  • 28-03-2010, 13:20:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Emre derbide yok

    Bu sabah ve öğlen kendisini iki kez deneyen ve doktorlarla görüşen Emre Belözoğlu, Galatasaray'a karşı forma giyemeyecek.

    Emre'nin yokluğunda Daum’un orta sahada Selçuk ile Mehmet Topuz’a şans tanıyacağı bildirildi. Bu durumda sağ kanatta Deivid ya da Özer forma giyebilecek. Özer’in sağa geçmesi halinde ise solda Vederson takıma dönecek, Deivid’in sağda oynaması halinde Özer sol kanatta görev yapıp Vederson’u yedeğe itecek. Fenerbahçe’nin sahaya çıkaracağı savunma ise en net blok olarak göze çarpıyor. Daum, Gökhan Gönül, Lugano, Bilica ve Santos’dan oluşan geri dörtlüyü bozmayacak.

    Benim anlamadığım koca Fenerbahçe'nin beli Emre'yemi bağlıda bu kadar büyüttüler bu konuyu?
  • 28-03-2010, 13:21:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Emre derbide yok

    Bu sabah ve öğlen kendisini iki kez deneyen ve doktorlarla görüşen Emre Belözoğlu, Galatasaray'a karşı forma giyemeyecek.

    Emre'nin yokluğunda Daum’un orta sahada Selçuk ile Mehmet Topuz’a şans tanıyacağı bildirildi. Bu durumda sağ kanatta Deivid ya da Özer forma giyebilecek. Özer’in sağa geçmesi halinde ise solda Vederson takıma dönecek, Deivid’in sağda oynaması halinde Özer sol kanatta görev yapıp Vederson’u yedeğe itecek. Fenerbahçe’nin sahaya çıkaracağı savunma ise en net blok olarak göze çarpıyor. Daum, Gökhan Gönül, Lugano, Bilica ve Santos’dan oluşan geri dörtlüyü bozmayacak.
  • 28-03-2010, 13:22:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sporx.com/futbol/superlig...m=107&ref=AKM1
  • 28-03-2010, 13:54:57
    #8
    Olsada olmasan farketmez ki selçuk ve Deniz bile daha iyi emreden
  • 28-03-2010, 14:47:12
    #9
    Çok sevindim bu habere.
    edit: oynayamıyacak sanırım