• 28-03-2010, 15:25:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Oynamayacak ya, Tüh Ali sami yene gelemedi eski evlat
  • 28-03-2010, 18:21:56
    #11
    Oynaması daha iiidi bence Sakat sakat oynardı 10 kişi oynamış gibi olurlardı. Acaib üzüldüm oynayamayacağına
  • 28-03-2010, 18:37:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    BatuhanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynaması daha iiidi bence Sakat sakat oynardı 10 kişi oynamış gibi olurlardı. Acaib üzüldüm oynayamayacağına
    Biz oynasın diyoruz iyileşsin diyoruz, daha iyi takım olurlar diye, sen ne diyosun
  • 28-03-2010, 19:29:54
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kim yazdıysa iyi sıkmış ha adam ilk 18'de yok