.. Ve Emre ilk 11'de! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
.. Ve Emre ilk 11'de!
12
●
659
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
.. Ve Emre ilk 11'de!
1
2
28-03-2010, 15:25:09
#10
pLive
Üyeliği durduruldu
Oynamayacak ya, Tüh Ali sami yene gelemedi eski evlat
28-03-2010, 18:21:56
#11
BatuhanK
Oynaması daha iiidi bence
Sakat sakat oynardı 10 kişi oynamış gibi olurlardı. Acaib üzüldüm oynayamayacağına
28-03-2010, 18:37:34
#12
pLive
Üyeliği durduruldu
BatuhanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oynaması daha iiidi bence
Sakat sakat oynardı 10 kişi oynamış gibi olurlardı. Acaib üzüldüm oynayamayacağına
Biz oynasın diyoruz iyileşsin diyoruz, daha iyi takım olurlar diye, sen ne diyosun
28-03-2010, 19:29:54
#13
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kim yazdıysa iyi sıkmış ha adam ilk 18'de yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler