TSL 2009-2010 Sezonu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TSL 2009-2010 Sezonu
5
●
309
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
TSL 2009-2010 Sezonu
06-12-2009, 22:59:54
#1
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Her konuya genel olarak konuşacağım konu yok diye konuşan arkadaşımız için açıyorum konuyu burada bol bol konuşabilirsinç
Mehmet61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yapim. R10'da Turk Futbolunu Genel Olarak konusabilecegim bir yer yok.
06-12-2009, 23:00:29
#2
Cem1
nalet olsun böyle sezona
06-12-2009, 23:04:51
#3
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başlangıcı hızlı olan sezonun .. sı seyrek düştü
06-12-2009, 23:12:05
#4
imennanoglu
Aziz Yıldırım lige el atsın bi =)
06-12-2009, 23:33:42
#5
savec0re
Üyeliği durduruldu
Bu hakemlerle olmaz
Doğru söylenmiş sanki
07-12-2009, 06:30:44
#6
Friqx
savec0re adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu hakemlerle olmaz
Doğru söylenmiş sanki
Yani
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler