• 06-12-2009, 22:59:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Her konuya genel olarak konuşacağım konu yok diye konuşan arkadaşımız için açıyorum konuyu burada bol bol konuşabilirsinç

    Mehmet61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapim. R10'da Turk Futbolunu Genel Olarak konusabilecegim bir yer yok.
  • 06-12-2009, 23:00:29
    #2
    nalet olsun böyle sezona
  • 06-12-2009, 23:04:51
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlangıcı hızlı olan sezonun .. sı seyrek düştü
  • 06-12-2009, 23:12:05
    #4
    Aziz Yıldırım lige el atsın bi =)
  • 06-12-2009, 23:33:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu hakemlerle olmazDoğru söylenmiş sanki
  • 07-12-2009, 06:30:44
    #6
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hakemlerle olmazDoğru söylenmiş sanki
    Yani