Konu
TSL 2009-2010 Sezonu
06-12-2009, 22:59:54
#1
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Her konuya genel olarak konuşacağım konu yok diye konuşan arkadaşımız için açıyorum konuyu burada bol bol konuşabilirsinç
Mehmet61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yapim. R10'da Turk Futbolunu Genel Olarak konusabilecegim bir yer yok.