• 28-10-2009, 00:42:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    25 Ekim 09 akşamı Fenerbahçe'nin 3-1 galibiyetiyle tamamlanan Turkcell Super Lig 10. hafta müsabakası sonrasında Fenerbahçe'nin galibiyetini gölgede bırakmayı hedefleyen haberler dolanmaya başlamıştı.

    Bunlardan ilki keitanın kafasına atıldığı söylenen "bardak su". Görüntülerden kafasına isabet ettiği çok net belli olmayan ve gözüne isabet etmediği çok bariz olan bardak suyu atan Fenerbahçe taraftarlarını kınayan, futbol ve tribün terörü olarak nitelendiren bunun yanı sıra stad kapatma cezası bekleyen medyanın bu görüntülerden sonra tavrını çok merak ediyor ve soruyoruz :

    Samiyen kapatılacak mı ?

    Günlerdir konuşulan bardak su mevzusuna son noktayı Fenerbahçe'nin İnternetteki Kalesi Antu.com koydu. Görüntüleri büyük bir titizlikle inceleyen Antu.Com üyeleri bardak suyun misafir tribününden atıldığını tespit etti.

    İlgili haber için
    http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=12802
    İlgili video için
    http://www.antu.com/GirisVideo.aspx

    Videoları indirip arşiv yapmak için
    http://www.antu.com/video2007/keita_su_sisesi.avi
    http://www.antu.com/video2007/keita_su_sisesi_2.avi
  • 28-10-2009, 00:57:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kapatılsın tabi bizim suçumuz ne
  • 28-10-2009, 01:10:15
    #3
    İkinci videoda 1 metre ötesine düştüğü de açıkça gözüküyor.

    LigTv seviyoruz seni (!)
  • 28-10-2009, 01:24:11
    #4
    Keita'nın o pozisyonda sahtekarlık yaptığı apaçık ortada, korner kullanan bir futbolcunun gözüne su şişesi atabilecek bir insan henüz görmedim, tanımadım. Nasıl bir falso verdiyse, şişe Keita'nın gözüne gelmiş
  • 28-10-2009, 01:26:35
    #5
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci videoda 1 metre ötesine düştüğü de açıkça gözüküyor.

    LigTv seviyoruz seni (!)
    işte bizim farkımız 6.5 ton su ve 13 bine yakın koltuk atılırken sahaya yuregimizle mucadelemizi surdurduk.

    Aşagıdaki resimler herşeyi acıklıyor sanırım.
  • 28-10-2009, 01:30:11
    #6
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bizim farkımız 6.5 ton su ve 13 bine yakın koltuk atılırken sahaya yuregimizle mucadelemizi surdurduk.

    Aşagıdaki resimler herşeyi acıklıyor sanırım.
    O maçın skoru neydi ya ? Bazıları savaştan çıktıkları için mağlup olmuşlar ya bunun da skorunu bir hatırlayalım ?
  • 28-10-2009, 01:31:22
    #7
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bizim farkımız 6.5 ton su ve 13 bine yakın koltuk atılırken sahaya yuregimizle mucadelemizi surdurduk.

    Aşagıdaki resimler herşeyi acıklıyor sanırım.
    Adamım senin o resimler yine senin yaptığın pislik sonucu olmuştur bunu unutma.
    Bi konuda bilginiz yoksa fikrinizde olmasın.

    Bu sene 27. haftada daha kötüsü olucaktır eminim.
  • 28-10-2009, 01:34:34
    #8
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamım senin o resimler yine senin yaptığın pislik sonucu olmuştur bunu unutma.
    Bi konuda bilginiz yoksa fikrinizde olmasın.

    Bu sene 27. haftada daha kötüsü olucaktır eminim.

    Olsun, 26 bin koltuk atarsınız - o kadar koltuk var mı bilmiyorum - 13 ton da su.

    Biz gelir iki katını yani 4ü sallar gideriz.

    Sonra bir 5 maç daha ceza alırsınız falan.. Sonra saraçoğlunda 50-100 tane su bardağı atılır yine, ve terör yuvası ilan edilir..

    Biz yenmeye devam ederiz.. Bu böyle devam eder gider..
  • 28-10-2009, 01:34:54
    #9
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O maçın skoru neydi ya ? Bazıları savaştan çıktıkları için mağlup olmuşlar ya bunun da skorunu bir hatırlayalım ?
    Şanlı Fenerbahcemiz 2 - Artık nasıl bir Gs ise 1 Asıl savaştan biz cıktık ama anlımız akıyla galibiyet türküleri soyleye soyleye...