Konu
Samiyen Kapatılacak mı ?
28-10-2009, 01:34:54
#9
dEsir0us
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O maçın skoru neydi ya ? Bazıları savaştan çıktıkları için mağlup olmuşlar ya bunun da skorunu bir hatırlayalım ?
Şanlı Fenerbahcemiz 2 - Artık nasıl bir Gs ise 1
Asıl savaştan biz cıktık ama anlımız akıyla galibiyet türküleri soyleye soyleye...