H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O maçın skoru neydi ya ? Bazıları savaştan çıktıkları için mağlup olmuşlar ya bunun da skorunu bir hatırlayalım ?
Şanlı Fenerbahcemiz 2 - Artık nasıl bir Gs ise 1 Asıl savaştan biz cıktık ama anlımız akıyla galibiyet türküleri soyleye soyleye...