Benim yorumum bu şekilde ya sizin ?
Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş'ın Alman Ekibi Wolfsburg ile Deplasmanda Oynadığı Karşılaşma 0 -0 Berabere Bitti.
Türk takimımız Güzel oynamasi ile beraber, 74. dakikada VfL Wolfsburg'un kazandığı korner sırasında İbrahim Kaş'ın yüzüne eliyle vuran Grafite kırmızı kart görerek oyun dışı kaldı. Ev sahibi ekip bu dakikadan sonra 10 kişi
kaldı.
yanlız, o pozisyon kirmizi kartlik degildi. İbrahim Kendini attı diye düşünüyorum, Çirkeflik yapti hem o Hemde rüştü, Wolfsburg'un istanbuLda yapacagi macta besiktasi yenecegini tahmin ediyorum
VFL Wolfsburg - Beşiktaş
1
●239
- 22-10-2009, 12:44:00Attı derken darbe yoktuda ibrahim kendini atmadı darbe var ama ibrahim abarttı atmaya gerek yoktu.Zaten kırmızı kart için illa futbolcunun ölmesine ağır yaralanmasına gerek yokNookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne işi var herifin elinin kolunun ibrahimin yüzünde hemde öyle sert ani hareketle bayada elini geri doğru hamle yaptırdı yani çarpsın diye.Pekte öyle samimi bir hareket değildi yanlışlıkla oldu refleksle oldu diyecek sanırım orada rahat bırakmadılar o da sinirlendi görmez kimse dedi ama hakem gördü.
ne işi var herifin elinin kolunun ibrahimin yüzünde hemde öyle sert ani hareketle bayada elini geri doğru hamle yaptırdı yani çarpsın diye.Pekte öyle samimi bir hareket değildi yanlışlıkla oldu refleksle oldu diyecek sanırım orada rahat bırakmadılar o da sinirlendi görmez kimse dedi ama hakem gördü.