Benim yorumum bu şekilde ya sizin ?
Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş'ın Alman Ekibi Wolfsburg ile Deplasmanda Oynadığı Karşılaşma 0 -0 Berabere Bitti.
Türk takimımız Güzel oynamasi ile beraber, 74. dakikada VfL Wolfsburg'un kazandığı korner sırasında İbrahim Kaş'ın yüzüne eliyle vuran Grafite kırmızı kart görerek oyun dışı kaldı. Ev sahibi ekip bu dakikadan sonra 10 kişi
kaldı.
yanlız, o pozisyon kirmizi kartlik degildi. İbrahim Kendini attı diye düşünüyorum, Çirkeflik yapti hem o Hemde rüştü, Wolfsburg'un istanbuLda yapacagi macta besiktasi yenecegini tahmin ediyorum