Maç kaç kaç biter bilmem ama şöyle bir gerçek var Beşiktaş ligi 4.sırada bitirmeyi garantiledi yani hiçbir iddası ve hedefi yok artık 3. olamaz 5. olamaz.
Trabzonspor ise Fenerbahçe den 2.liği almak için son haftaya kadar kovalayacaktır yani bir iddası var bir hedefi var.
Asıl soru şu Galatasaray kazanacak mı veya kaybederse Fenerbahçe Konyaspor deplasmanından 3 puan ile dönecek mi