• 26-04-2026, 21:35:46
    #10
    Hop attıkmi 2 yi
  • 26-04-2026, 21:36:30
    #11
    Başkan bi konu daha aç 10 dakika sonrada 3. Yu atalım aodosojd
  • 26-04-2026, 21:36:31
    #12
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    çok kolay maç
  • 26-04-2026, 21:36:58
    #13
    eşine edilen küfürlerin intikamını almıyorsa hiçbir şey bilmiyorum..
    adamın eşine kendi takım taraftarları küfürler hakaretler etti karakterli adammış gerekeni yaptı 2 maçta helal olsun.
  • 26-04-2026, 21:38:25
    #14
    Siz hala bütün dünyada sporlar tertemiz, herkes hakkı ile oynuyor falan mı sanıyorsunuz? Adam kırmızı kartını alıp birilerine milyon dolarlar kazandırdı. Şampiyon olmuş olmamış kazanmış kazanmamış kimsenin umurunda değil. Futbolculara ödenen o milyon milyon dolarlar bahis paraları ile dönüyor aksini iddia eden net salaktır. Kupa yıldız falan bunları kimse sallamıyor, araplar dünyadaki büyük kulüplerin çoğunu aldı geçti kara para, bahis parası tertemiz aklamak için yer sizlere. Üçüncü lig maaşlarına bakın adamlar milyon maaş alıyor
  • 26-04-2026, 21:39:26
    #15
    Kafası güzel değilse adımı değişirim
  • 26-04-2026, 21:41:48
    #16
    Gerizekalı ederson
  • 26-04-2026, 21:47:30
    #17
    Birde bu adama tazminat felanmı ödeyecekler herif bilerek isteyerek takımı sattı. Fenerbahçe kerem ve taliscasız kat kat daha ıyı oynuyor ve 10 kişi
  • 26-04-2026, 21:47:49
    #18
    Durduk yere değil %50 edilen küfürlerin intikamını aldı %50de bahis işi var gibi duruyor
    Başka bir konuda da yazdım hayatımda gördüğüm en anlamsız kartlardan birisi pozisyonun içindekiler itiraz etmedi bu kadar.