Konu
Ederson napıyosun
26-04-2026, 21:47:30
#17
Emreabi
Birde bu adama tazminat felanmı ödeyecekler herif bilerek isteyerek takımı sattı. Fenerbahçe kerem ve taliscasız kat kat daha ıyı oynuyor ve 10 kişi