• 07-03-2026, 10:15:43
    #1



    Selamlar büyük derbi bugün güzel bir maç bizi bekliyor bakalım neler olacak

    NOT: GÖRSEL GEMİNİ NANO BANANA İLE YAPILDI
  • 07-03-2026, 10:18:00
    #2
    Buram buram beraberlik kokuyor
  • 07-03-2026, 10:18:31
    #3
    Gemini ile yapıldığı belli. Kale arkasındaki Galatasaray bayrağında 4 yıldız var
  • 07-03-2026, 10:18:58
    #4
    Bence Galatasaray Liverpool maçını düşünürek çok asılmayacak o yüzden beraberlik veya beşiktaş kazanabilir.


    Eskiden iddiaa lar olurdu kaybeden takım kazanan takımın logosunu avatarına koyardı bir günlüğüne
  • 07-03-2026, 10:19:23
    #5
    Beşiktaş çok iddialı geliyor nedense. Ama gönlüm galatasaraydan yana . Her iki takıma da başarılar
  • 07-03-2026, 10:19:24
    #6
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemini ile yapıldığı belli. Kale arkasındaki Galatasaray bayrağında 4 yıldız var
    zaten yazdım büyük harflerle gemini ile yapıldığını
  • 07-03-2026, 10:21:21
    #7
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten yazdım büyük harflerle gemini ile yapıldığını
    Bende siz gemini ile yapıldı yazdığınız için belli dedim.
  • 07-03-2026, 10:22:38
    #8
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende siz gemini ile yapıldı yazdığınız için belli dedim.
    bir zahmet belli olsun hem filigranı var hemde yapıldığına dair bilgisi var
  • 07-03-2026, 10:25:19
    #9
    Beşiktaş'ın almasını isterim ama GS alır