Bence Galatasaray Liverpool maçını düşünürek çok asılmayacak o yüzden beraberlik veya beşiktaş kazanabilir.


Eskiden iddiaa lar olurdu kaybeden takım kazanan takımın logosunu avatarına koyardı bir günlüğüne