Top saklamasını beceremez,çalım atamaz,at gibi koşup kendini yere atmaktan başka bir yetenek göremedim. Bu forumdan herhangi birini orada oynatsanız illaki birkaç gol atardı. Bu barışda aynı hesap. Gs kaymağını yemekten başka bişey yaptığı yok. Avrupada bir takımda oynayabilecek bir yeteneği yok.
Kaçırdığı gol ün etkisinde kalmış ve 2. yarı oyundan komple koptu, Okan Buruk tarihinin en doğru oyuncu değişikliğini yaptı.. Bu arada 80i geçmiş dk yine geç kalmış