Top saklamasını beceremez,çalım atamaz,at gibi koşup kendini yere atmaktan başka bir yetenek göremedim. Bu forumdan herhangi birini orada oynatsanız illaki birkaç gol atardı. Bu barışda aynı hesap. Gs kaymağını yemekten başka bişey yaptığı yok. Avrupada bir takımda oynayabilecek bir yeteneği yok.
Hocam şu adamla bir akrabaliginiz varmı