• 24-09-2009, 00:02:30
    #10
    Nihat Beşiktaş'ın Öz Çocuğudur . Düşündükleriniz ve Okuduklarınız Yalan Şeyler .


    Nihat Ondan İstenilen Performansı Vericektir . Az Sabır
  • 24-09-2009, 00:16:36
    #11
    LaKerDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihat Beşiktaş'ın Öz Çocuğudur . Düşündükleriniz ve Okuduklarınız Yalan Şeyler .
    Nihat Ondan İstenilen Performansı Vericektir . Az Sabır
    Katılıyorum. Nihat'ın ne olduğunu geçen sene Avrupa Şampiyonasında izledik. Şu 1 haftalık aradan sonra çıkışa geçecektir.
  • 24-09-2009, 08:06:10
    #12
    Konuyu açtığım için -rep veren şahsiyetler.Sahip olsaydı futbolcunuz ağzına .Çıkıpta o cümleleri ben kurmadım.
  • 24-09-2009, 10:42:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Nihat hiç bir zaman oynayamaz beşiktaşta neden mi ?

    Nihat'ın hiç dar alanda futbol oynarken mükemmel bir forvet oldugunu gösterdi mi ?

    Cevap :Hayır.. Kötü oynatan beşiktaştır. Ama şöyle bişey var eski formundan uzak olduguda bir kesindir.

    İnsanlar yavaştan formundan uzaklaşır ve emekli olur normaldir bunlar