LaKerDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nihat Beşiktaş'ın Öz Çocuğudur . Düşündükleriniz ve Okuduklarınız Yalan Şeyler .
Nihat Ondan İstenilen Performansı Vericektir . Az Sabır
Katılıyorum. Nihat'ın ne olduğunu geçen sene Avrupa Şampiyonasında izledik. Şu 1 haftalık aradan sonra çıkışa geçecektir.