Nihat Beşiktaş'ın Öz Çocuğudur . Düşündükleriniz ve Okuduklarınız Yalan Şeyler .
Nihat Ondan İstenilen Performansı Vericektir . Az Sabır
Nihat'tan Şok Sözler !
12
●685
- 24-09-2009, 00:16:36Katılıyorum. Nihat'ın ne olduğunu geçen sene Avrupa Şampiyonasında izledik. Şu 1 haftalık aradan sonra çıkışa geçecektir.LaKerDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2009, 10:42:03Üyeliği durdurulduNihat hiç bir zaman oynayamaz beşiktaşta neden mi ?
Nihat'ın hiç dar alanda futbol oynarken mükemmel bir forvet oldugunu gösterdi mi ?
Cevap :Hayır.. Kötü oynatan beşiktaştır. Ama şöyle bişey var eski formundan uzak olduguda bir kesindir.
İnsanlar yavaştan formundan uzaklaşır ve emekli olur normaldir bunlar