• 09-12-2025, 23:49:23
    #1
    Devre arasında maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • 09-12-2025, 23:49:48
    #2
    Sıradaki gol gs.
  • 09-12-2025, 23:50:14
    #3
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıradaki gol gs.
    GS 2-0 yenecek gibi geliyor banada. Dinlenip daha iyi oynarlar umarım.
  • 09-12-2025, 23:50:52
    #4
    Maç iyi. Ataklarımızda varda değerlendirmedik. Umarım aramayız o pozisyonları. 1.0 olsun bizim olsun.
  • 09-12-2025, 23:51:48
    #5
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç iyi. Ataklarımızda varda değerlendirmedik. Umarım aramayız o pozisyonları. 1.0 olsun bizim olsun.
    İnşallah hocam. Bu maçta takım ayrımı kimse yapmasın herkes Galatasaray'ı tutsun. 2. yarıda güzel sonuçlar bekliyorum.
  • 09-12-2025, 23:52:34
    #6
    Sociget - SMM Paket Satış
    Sara acil çıksın ya
  • 09-12-2025, 23:52:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Monaco 1-0 alır sanenin oyun boşa gider gibi duruyor
  • 09-12-2025, 23:53:30
    #8
    Atamayana atarlar yaşamak istemiyorum
  • 09-12-2025, 23:54:01
    #9
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monaco 1-0 alır sanenin oyun boşa gider gibi duruyor
    Monaco hiç atamayacak bence.