amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç iyi. Ataklarımızda varda değerlendirmedik. Umarım aramayız o pozisyonları. 1.0 olsun bizim olsun.
İnşallah hocam. Bu maçta takım ayrımı kimse yapmasın herkes Galatasaray'ı tutsun. 2. yarıda güzel sonuçlar bekliyorum.