• 08-11-2025, 11:49:10
    #1
    https://www.youtube.com/shorts/Z1LYC...?feature=share

    Bazı yorumlar:
    - Savunmacılar yeter artık. İstediğinizi alın ve bizi rahat bırakın
    - 11 numaranın baskı yap tuşu takılı kaldı
    - Rakibinizi saçma oynamaya zorlayın.
    - Bir Barcelona taraftarı olarak, Galatasaray'ın iyi oynadığını düşünüyorum.
    - Yarın yokmuş gibi koş!
    - Savunmacılar dayanamayıp topu Oshimhen'e verdiler.
    - Bir Liverpool taraftarı olarak Galatasaray'a büyük saygı duyuyorum. Oyun tarzları inanılmaz ve taraftarları dünyanın en iyileri. Yarattıkları atmosfer ise dünyanın ötesinde.
    - Gala'yı izlemek harika. Her hafta bir gişe rekorları kıran film.
    - Futbol izlemeyen biri olarak söylüyorum. Harika!
  • 08-11-2025, 12:23:46
    #2
    yine gururlandık