https://www.youtube.com/shorts/Z1LYC...?feature=share
Bazı yorumlar:
- Savunmacılar yeter artık. İstediğinizi alın ve bizi rahat bırakın

- 11 numaranın baskı yap tuşu takılı kaldı

- Rakibinizi saçma oynamaya zorlayın.
- Bir Barcelona taraftarı olarak, Galatasaray'ın iyi oynadığını düşünüyorum.
- Yarın yokmuş gibi koş!
- Savunmacılar dayanamayıp topu Oshimhen'e verdiler.
- Bir Liverpool taraftarı olarak Galatasaray'a büyük saygı duyuyorum. Oyun tarzları inanılmaz ve taraftarları dünyanın en iyileri. Yarattıkları atmosfer ise dünyanın ötesinde.
- Gala'yı izlemek harika. Her hafta bir gişe rekorları kıran film.
- Futbol izlemeyen biri olarak söylüyorum. Harika!