Tebrikler Beşiktaş
57
●2.620
- 04-10-2025, 22:21:56Açtığın konunun altına flood yapmışsın Fenerbahceli kisilerile laf carpiyorsun. Fikrini belirtmek nedir daha onu bilmiyorsun. Beşiktaştan 10 kisi kalmamiza rağmen puan aldık büyük takımız helal gs desen anlarım. Maçla alakası olmayan takımın taraftarlarina laf sokmaya çalışarak degil!!!RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 22:21:57O değil de @SEOmuhendisi; forumda beni senden daha fanatik takip eden yok. Beni engelledin hala konumlarıma gelip yorum yapmaya devam ediyorsun
- 04-10-2025, 22:23:02Tamam tamam haklısın şimdi 1'den 10'a kadar sayabilirsin. İyi forumlardenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2025, 22:26:20Konudaki fenevliler sinirlendi abisi.KenX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


