Açtığın konunun altına flood yapmışsın Fenerbahceli kisilerile laf carpiyorsun. Fikrini belirtmek nedir daha onu bilmiyorsun. Beşiktaştan 10 kisi kalmamiza rağmen puan aldık büyük takımız helal gs desen anlarım. Maçla alakası olmayan takımın taraftarlarina laf sokmaya çalışarak degil!!!
Tamam tamam haklısın şimdi 1'den 10'a kadar sayabilirsin. İyi forumlar