RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorum ne alaka hocam
Ticaret farklıdır kendi düşüncem konularım farklıdır. Benim görüşüme yazdıklarıma saygı duymayan sizsiniz.
Esnaf olan adam dümdüz kurumsal mı takılır?
Bu kafa yapısından çıkın?
Açtığın konunun altına flood yapmışsın Fenerbahceli kisilerile laf carpiyorsun. Fikrini belirtmek nedir daha onu bilmiyorsun. Beşiktaştan 10 kisi kalmamiza rağmen puan aldık büyük takımız helal gs desen anlarım. Maçla alakası olmayan takımın taraftarlarina laf sokmaya çalışarak degil!!!