• 04-10-2025, 22:12:29
    #19
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rakipsiztrol, bjk derbisinde bile fener koymuş, acı çekiyor şaka gibi
    Herhalde kardeş, rüyalarında bile Fenerbahceyi görürler. Anadolu maçları Avrupa her maçtan sonra bak hep Fenerbahce yorumları. Adamlar her maç Fenerbahceyi hatırlıyor. Unutamazlar büyük takımı akillarina kazınmış çünkü 😅
  • 04-10-2025, 22:12:32
    #20
    Fenerbahçe
  • 04-10-2025, 22:14:35
    #21
    Kurumsal plus üyeler de trollüğe başlamış.
  • 04-10-2025, 22:16:27
    #22
    Kurumsal PLUS
    Mtg18100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal plus üyeler de trollüğe başlamış.
    Niye buna bu kadar takıldınız. Konu başlığında ve açıklamada yanlış bir şey mi var? Kazanılan kupa skorlar başarılar her şey ortada? Hesap şahsıma ait istediğim gibi kullanırım forum kurallarını çiğnemediğim sürece kimse karışamaz.
  • 04-10-2025, 22:16:35
    #23
  • 04-10-2025, 22:16:54
    #24
    Toreirra Canın sıkıldıkça kramp giriyor
  • 04-10-2025, 22:17:43
    #25
    Mtg18100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal plus üyeler de trollüğe başlamış.
    Böyle şahıslardan alisveris yapmam daha. Daha önce bi kaç kere alisveris yaptım bi daha asla. Böyle çocukça konu açan esnaf olmaz. Kendi bilir.
  • 04-10-2025, 22:18:44
    #26
    backlinkmatik.com
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde kardeş, rüyalarında bile Fenerbahceyi görürler. Anadolu maçları Avrupa her maçtan sonra bak hep Fenerbahce yorumları. Adamlar her maç Fenerbahceyi hatırlıyor. Unutamazlar büyük takımı akillarina kazınmış çünkü 😅
    Bazı vuruşlar vardır, her vuruşta onu hatırlarsın, öyle vurmuşuz işte.

    Sportmen, futbol sever gs li arkadasları tenzih ediyorum elbette; ancak bjk gibi büyük derbide bile fenerbahceyi anmak, muhattap görmek, dikkatini çekmeye çalışmak vs. en çok galatasaraya hakarettir. Yahu gs derbisinden sonra kazanıp da alakasızca fenere laf sokan bi bjkli görebilir misiniz? Veya tam tersini. Böyle tipler ne kadar ezik göründüğünün ve sözde sevdikleri kulübü nasıl aşağıya cektiklerinin farkında bile degiller..

    Fenerliler mi? Şahsen onlar gerçek kocalarını bildikleri için mutluyuz

    Ancak bu safsatalardan bağımsız olarak keyifli bir derbi izledim, Beşiktaş büyük fırsatı tepti, Galatasaray'ı tebrik ederim 1 puan büyük başarı 10 kişi ile
  • 04-10-2025, 22:19:19
    #27
    Kurumsal PLUS
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şahıslardan alisveris yapmam daha. Daha önce bi kaç kere alisveris yaptım bi daha asla. Böyle çocukça konu açan esnaf olmaz. Kendi bilir.
    Bu yorum ne alaka hocam
    Ticaret farklıdır kendi düşüncem konularım farklıdır. Benim görüşüme yazdıklarıma saygı duymayan sizsiniz.
    Esnaf olan adam dümdüz kurumsal mı takılır?
    Bu kafa yapısından çıkın?